Om oss

Hos oss på Norra Trafikskolan får du en trygg och effektiv start ut i trafiken tillsammans med ett säkerhetstänkande i bagaget. I en trivsam miljö får du träffa de bästa pedagogerna som skräddarsyr din utbildning efter dina behov. Vi arbetar med de senaste verktygen som marknaden erbjuder. Vi har de rätta redskapen för dig som tycker att det traditionella inlärningssättet är svårt eller tråkigt. Hos oss får du köra nya Mazda CX-5, Mazda CX-30, El-bil eller Audi A3.

Vårt koncept är att vara en flexibel trafikskola som finns för kunden i hela Norrbotten. Vi har mångårig erfarenhet, kunskap och de rätta förutsättningarna för att lösa de flesta önskemål när det gäller körkort och trafikutbildning.

Luleå trafikskolas röda övningskörningsbil som kör genom ett vinterlandskap, bild tagen ovanifrån

För oss är det viktigt att du som kund får en bra upplevelse och känner dig nöjd hela vägen fram till körkortet. Vi är en unik trafikskola som satsar på kvalitet och erbjuder efter överenskommelse lektioner både kvällar och helger, vilket gör att vår service och tillgänglighet blir oslagbar.

Samarbetspartners