Luleå trafikskolas röda bil som kör genom vinterlandskap bild tagen ovanifrån

Välkommen till oss på Norra Trafikskolan

Vi är Luleås modernaste trafikskola.

Vi tror på flexibilitet, tydlighet och individanpassad utbildning. Vår vision är att bli Norrbottens bästa trafikskola!

Vi kommer att erbjuda er en personlig helhetslösning på snöskoter, bil samt släpvagnsbehörigheterna B96 och BE.

Välkommen in hälsar Markus med personal.

Aktuella kurser

Samtliga kurser sker antingen på plats på Skeppsbrogatan 10 i Luleå, Köpmannagatan 8 i Kalix eller på distans.

Man som övningskör på vintern med Luleå trafikskola

Introduktionsutbildning för handledare & elev

Pris 500:- per person

Lärare på riskettan som handleder sina elever i ett klassrum på Luleå trafikskola

Riskettan

Pris 895:- per person

Luleå trafikskolas svarta och vita mopeder som står uppradade bredvid varandra utanför skolan

AM klass 1 och 2

Person i vart hjälm som övningskör skoter med handledare från Luleå trafikskola

Förarbevis Snöskoter

Pris 2499 kr

Man som håller båda händerna på ratten och övningskör i rusningstrafik med Luleå trafikskola

Intensivutbildning

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig med en intensiv utbildning kontakta oss via mail eller ring oss.

Våra samarbetspartners